неделя, 21 ноември 2010 г.

Пожелания за Свети Валентин


Ах, защо не си до мен сега,

да ме погалиш с ръка

и заедно да споделим

празника на любовта!


Бъди моята доза сутрешно кафе,

бъди моята слънчева усмивка,

бъди моят ум, душа, сърце.

БЪДИ! И ще си най-голямата щастливка!

Дарявам себе си и искам теб в замяна –

за мен си валентинка най-желана!


Искам да споделям с теб всеки изгрев и всеки залез.

Ти правиш толкова изпълнен моя свят. Обичам те!


Този човек, който обичаш в мене

естествено е по-добър от мен.

Аз не съм такъв. Но ти ме обичай

и аз ще се постарая да стана по добър от себе си.

Честит Свети Валентин!


Обичам те и ти го казвам в този ден,

защото ти държиш сърцето ми в плен.

Честит Свети Валентин!


Благодаря ти за любовта, която ми даваш.

Когато си с мен се чувствам прекрасно.

Дано това чувство никога не изчезне.

Обичам те!


Всички мои мисли се въртят около теб,

а всяка мисъл за теб ме прави по-щастлив!

Честит Свети Валентин!


Не до мен, а в мен си ти!

Сърцето ми за теб тупти.

За мен живот си и си радост.

Без теб е празна мойта младост.

Обичам те и искам да те прегърна!


Много съм смутен, сигурно и изчервен,

но ще се опитам да бъда непринуден:

Обичам те и мечтая да си до мен!

Честит Свети Валентин!


Обещавам да ти дам това,

което мога - да те обичам,

но знай, че ще се опитам

да ти давам повече,

отколкото съм обещал!


Иска ми се да бях магьосник и да ти направя клетва

за вечна любов и радост,

но нямам такава мистична сила.

Затова ще направя само това,

което мога - ще те обичам винаги!


Ако има нещо

по-хубаво от пролетта,

по-приятно от нощта и

по-велико от любовта,

то нека бъде твое!

Честит Свети Валентин!


Ти си моя любим,

все едно на къде

двама с теб ще вървим!

Честит Свети Валентин!


Любовни думи ти шептя.

Те покоряват нежната душа.

Жарко гледам те сега, мълвейки думичка една -

Обичам те в деня на любовта!


Любовта беше само дума за мен,

докато не се появи ти и не й придаде смисъл!

Честит Свети Валентин!


Обичам те!

Ти не излизаш от мислите и сърцето ми.

Честит Свети Валентин!


Да бъда твой е моя радост!

Ти всичко си за мен:

и мой живот и моя сладост!

Честит Свети Валентин!


Нека тези думи достигнат не само до очите ти,

но да проникнат и в душата ти

и да се вкоренят в сърцето ти - Обичам те!


Казват, че любовта идва само веднъж,

но това не е вярно,

защото се влюбвам в теб

всеки път щом те видя.

Честит Свети Валентин!


Няма нощ, в която да не си мисля за теб

и ден в които да не въздишам по теб.

Честит Свети Валентин!


За Св.Валентин искам да ти подаря нещо мило,

нещо сладко, нещо секси,

но дисплея ти е прекалено малък да ме побере.

Затова ела при мен да си вземеш подаръка.


Честит Свети Валентин!

Повече усмивки на лицето,

парички в портмонето

и любов в сърцето!


Обичам те, защото си моята сродна душа!

Да празнуваме!

Днес е денят на влюбените -

нека да покажем на другите как се обича!


Нека пламъкът на нашата любов да гори вечно!

Честит Свети Валентин!


Любовта е танц прекрасен

Желая ти да го танцуваш цял живот!

С мен... Честит Свети Валентин!


Желая ти много здраве - то винаги е нужно,

много щастие - то никога не стига,

безкрайно море от любов

и бряг, на който винаги да те чака някой!

Честит Св. Валентин!


Най-прекрасното нещо за мен е да съм до теб!

Обичам те, миличко! Честит празник!


Всеки удар на сърцето ми е мисъл за теб...

И докато сърцето ми тупти ще мисля само за теб!

Честит Свети Валентин!


Никой не те обича, никой не те желае,

никой не мисли за теб, както аз!

Честит Свети Валентин!


Ще чакам теб, ще се надявам

да зърна слънчевото ти лице,

да те прегърна и така нататък,

защото дивото във мен зове!

Честит Свети Валентин!


Искам да ти кажа много,

искам да ти кажа всичко.

Обичам те безкрайно много!

Обичам те - това е всичко!


Ти си светъл лъч в моите мечти,

ти си слънце и вода в моята душа,

с теб ще споделя празника на любовта!


Всеки влюбен пристанище има,

моя пристан бе твойто сърце.

Честит Свети Валентин!


Както Сибир не може без лед,

така и аз не мога без теб...

Честит Свети Валентин!


Цялото ми тяло трепти

изпълнено с лудо, страстно желание за теб!

Обичам те! Честит Свети Валентин!


Аз съм твойта валентинка,ти си моята половинка.

Пред Мтел есемесно се заричам вечно да те обичам!


Твоята специална усмивка,

безгрижния ти смях,

топлината на твоите ласки

са достатъчни да те обичам!

Честит празник!



Обичам те мое Валентинче!

Откакто се срещнахме за първи път,

сърцето ми принадлежи на теб!


С мен остани в нощта на Свети Валентин,

в страсти да се потопим

и две сърца да възпламеним!



Най-прекрасното нещо за мен е да съм до теб.

Обичам те миличко! Честит Свети Валентин!


Честит Свети Валентин!

Днес те обичам повече от вчера...

и по-малко от утре!



Щом те видях, всичко осъзнах.

Аз луда съм по теб и ти си ми късмет.

Честит празник, моя любов!


Наздраве за нашата любов!

Любов без вино и вино без любов е като половин живот!



Бъди моята принцеса в тази февруарска нощ! Обичам те!


Обичам те вече толкова години,

но вярвай ми това е само прелюдия на любовта,

с която ще те даря до края на живота ни!


Подарявам ти себе си!

Обичай ме днес! Утре! Вдругиден!

Обичай ме през всички дни до вечността!


С какво този ден е по-различен от останалите?

И без това, всеки следващ те обичам все повече и повече!


Сред букет от рози и купища от шоколад,

аз ще търся твоите устни,

защото те са по-красиви и по-сладки от всичко!


Благодаря ти, че те има!

Честит Свети Валентин!


Ден след ден ти стана част от мен.

Обичам те! Честит Свети Валентин!


Честит Свети Валентин!

Пращам ти това купидонче,

мое сладко бонбонче,

да ти съобщи в този час

колко много те обичам аз!



Нека всеки, който днес те види,

благородно за "сърдечното" щастие да ти завиди!



На 14-ти февруари

най-голямата Любов да те завари,

да намериш сродната душа

и да бъдеш ти с усмивка на уста!



Нека всеки ден от живота ти да бъде за теб Ден на влюбените!


Аз съм твойта валентинка,ти си моята половинка.


Честит Свети Валентин!

Повече усмивки на лицето,

и любов в сърцето!


Обичам те силно и страстно,

желая ти на този ден всичко най-прекрасно!

Честит Свети Валентин!


Какво ще правиш в този ден?

Защо не вземеш да се влюбиш в мен?

Аз пък още щом те зърна,

тъпкано ще ти го върна!


На Свети Валенти вратата рано отвори,

и Валентинка ще ти стана,

ако ме искаш ти!


Това е нашия първи Св. Валентин!

Нека остареем прегърнати и влюбени

и всеки ден за нас да бъде Празник на любовта!


Твоята любов ме праща в рая!

Честит Свети Валентин!


Давам ти моето сърце,

с думите ОБИЧАМ ТЕ !!!

Честит Свети Валентин!



Няма коментари:

Публикуване на коментар